bilder på mig som liten från Norge.! :)

Hej
Jag kom hem klockan åtta från Olivia så skulle jag äta och göra läxan så det blev tyvärr inga bilder från norge.
Men jag har fotat från mitt album med kameran och nu ska jag lägga in bilder . Hittade tyvärr bara en på 17 maj men vi har fler det vet jag ! :)

Här har ni bilderna !



-blond kan man säga , älskar verkligen hårfärgen !





redo att gå en sväng med pippi ! <3
Hahaha ....



lillebrödras rum ! (:







NU KOMMER ALLA DAGIS BILDER ! :)
ELLER PÅ KOMPISARNA FRÅN NORGE + KILLEN ..






bästa vän!<3
på bild ett har jag helt röd overrall .
på bild två  har blå tröja hon linne.
på bild tre har jag blå tröja.



vilde T <3 nicole <3 vilde G


vänner !<3
jag, camila vile T och vilde G



på dom jag skrivit söt är dom jag menade , Han i blått var min kille och han andra var jag lite kär i !





vegar <3 nicole.
saknar den tiden jag var liten ...



sparade det bästa till sist. <3

Lovvvvvve !<3
big miss...

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0