blå

Nu har jag målat mina fula naglar så jag ska sluta att bita på dem !
Så här blev det :)





det blev då den blåa , som ni ser.
Påtal om blå kolla på denna bild sen förra sommaren då jag precis hade kommit hem från
kroatsien med familjen och olivias familj !"







Helt sjukt vad brun jag var då !!
så vill jag vara nu också .Jag har faktiskt kvar tröjan/klänningen.
Ni kommer nog se mycke av den . Älskar den .
För det första : jag älskar färgen
för det andra: olivia har en lika dan ( vi köpte den sammtidigt )
Yeehehhehehehe. MEN JAG ÄR AVIS PÅ MIG SJÄLV , hur man nu kan vara det ?!?

KOOOOOOLLLA HÅRET :o
SÅ FINT DET VAR DÅ. ÄLSKAR FÄRGEN PÅ DET MED, MEN HAR INGET SMINK :( ! .

glöm inte att kommentera vilken header jag ska ha . RULLA NER .


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0