Maran klar- aranäs nästa ;)

Jadå , idag har jag inte varit i skolan , utan sprungit 8km ;s
Men vi slutade klockan fem i halv tolv så det var okej:D
Mycke roligare än att sitta i skolan och göra en massa skit.
Som sakt ska jag snart till aranäs .
Klockan fem åker vi , och jag längtar.
Ska ha med mina högtalare.dunka musik ska det bli här. :)
Snart ska jag kolla på 90210 !, värdens bästa pogram !
sen kommer mamma och kör mig till korsbacka.

Min dag har varit helt sjuk. Var tyvungen att cykla till tåget för mamma hade inte den bilen vi brukar ha , så jag blev sur och cyklade sen gick jag till viken väldigt långsamt, sen sprang man 8km och sen gick jag till tågstationen sen skulle jag cykla hem .
SNACKA OM ATT JAG MÅSTE HA GÅTT NER MYCKE IDAG.

när jag och amanda sprang hade vi typ tävling med några killar från hadnbollen(7d)
dom sprang förbi oss sen sprang vi förbi dom , så typ hela tiden..
sen hörde man en av dom säga så '' jag måste nog sluta röka snart ''
ungefär så ... ;s
tönt som röker ..

Men det var kul, haha vi blev filmade typ hela tiden av en gubbe som jag tror va från någon tidning .
Vår idrottslärare sa iallafall att det skulle komma såna . Så ställde han sig hela tiden vid oss och siktade på oss. Hahaha , lite kul att vi sog och snackade om alla och hur dom såg ut ;d
Han måste ha hört oss....



på bilden ser ni 
Amanda- lila tröja.. nummer 15
jag- svart tröja .. nummer 9
ulrica- grön tröja .. nummer 17
cassandra - svart tröja .. nummer 157

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0