Moooooaaamartinsson!<3

Hey"
Ett inlägg om en av mina allra bästa vänner!
Hon är söt , snäll, gullig, cool, tuff, rolig, bra på allt speciellt på fotboll och hon är min!
VÄRDEN SÖTASTE JAG LOVAR-"

Jag tycker ni ska kolla/sprida eller kommentera hennes blogg som ni hittar här 

http://lifeasmooa.blogg.se/
Så fiin , ellerhur?
Nu har det hänt en sak och jag vill bara säga att jag alltid fiiiiinnns moaa!
Jag saknar dig så fruktansvärt mycke gumman!
Du är allt en vänn kaan önska sig !
Du ska plus gå i skola i lund så vi kommer träffas mindre nästa år men om vi inte träffas mycke i sommar kommer jag bli knäpp!
Jag älskar diig min bästa vänn! <3'
Söt ellerhur!?!!?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: moooooooooooooa :D

awwwwwwwwwwwwwe :')

blir ju fan tårögd gumman :D

älskar dig världens bästa nicole <33333333333333

du & jag föraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltid (L)

2011-05-02 @ 17:03:31
URL: http://lifeasmooa.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0