MORSDAG + färgahåret.

Tjenixen !
Idag ska jag ta det lugnt , åka till center syd och handla kamera sladd till datorn . Sen hem och göra dig i ordning för att åka till farmor ;)
Inte det man precis vill göra en söndag men ikväll så ska färga håret blondare. SVINDER som in i ! ;(
Men som alla mammor säger '' vill man vara fin får man lida pin '' något sånt där . Men jag kommer kolla på bigbrohter då men vi får hoppas att det inte gör lika ont som det brukar !

Ha det gött!
hihih , bilden är bara för fin ! ;)

Älskar dig min bästa vän ! <3

ska länka min lille bror också ;( ,

http://mangaboy.bloggplatsen.se/

nybörjare ska ni veta men endå bra för att vara ny ! ;)
Har inte hjälpt honom alls ...


ritade igår när jag var hemma hos mormor ..
Här har ni teckningarna .....





Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0