fredag !

Hejsan .
Pappa kör mig snart till tåget .
Efter skolan idag sticker jag till olivia och hennes ''låssas syster emelie = värdens bästa :D ''
Men men , ska sova där så det kommer nog bli riktigt roligt .Har även studiodag på måndag , Wiho :D
Haha , extra lång helg !
Hela dagen i går försökte jag fixa en ny blogg men det är lite struligt med email och spnt !'
Säger till när jag blir färdig :D

Nä nu ska jag dra , Måste borsta tänderna och lite annat.
Har mitt gitar hansband som jag köpte när ag och ellen var på malmöfestivalen :D

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Nej det gjorde jag inte.

Men jag hatar henne :c usch.

2012-02-20 @ 21:31:23
URL: http://euphoria.myshowroom.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0